fiaspanberg

Platsen där hela jag är fri!

Publicerad 2011-04-04 19:44:27 i Allmänt,

Platsen där hela jag är fri!


Jag vill bara bort från mig själv
bort från all ångest
bort från alla tårar
jag vill till en plats där ingen kan se mig
inte ens jag
jag vill till en plats där ingen hör mig
en plats där hela jag är fri
men ändå så vill jag till en plats där jag vill höras och synas
men som en positiv energi som skänker glädje
inte sorg
som hjälper, inte förstör
den platsen är den rätta platsen
den platsen där jag trivs med mig själv
den platsen där verkligen hela jag är fri

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Denna bloggen använder jag som en kreativ plats för att lägga upp mina obearbetade texter. En plats full av tankar och fri från krav.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela